Over mij

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

woensdag 27 maart 2013

CREATIEVE DAG MET BIANCA.

Niet te geloven.
 Morgen is het alweer een week geleden dan Bianca hier was.
Zo'n 2x per jaar komen we bij elkaar.
En dat zijn dan dagen waar we allebei naar uitkijken.
Waarom?
Omdat het zo ontzettend inspirerend, gezellig en geinig is.
En waar we lang op kunnen teren en met een blij gevoel aan terug denken.
Bianca had gebak meegenomen voor bij de koffie.
We zijn 's morgens naar de stempelwinkel in Eefde geweest.
 Lekker dichtbij.
 Daarna door naar Klarenbeek naar de scrapwinkel.

Natuurlijk spulletjes gekocht.

Dit nam Bianca voor mij mee. Een kunstig zakje met daarin geponste vogeltjes.
Daar weet ik wel raad mee.

Voor Bianca had ik een keramiekbloem ingepakt.

Na de middag lekker geluncht thuis.

De tijd vloog om.

Daarna aan de slag nav. een paar linkjes. Bianca heeft ze op haar blog gezet, dus als je bij haar gaat kijken, klik dan meteen de linken aan. Daar kun je zoal zien welke techniek we hebben gebruikt.
Maar we dwalen altijd af. En dat is nou net het leuke van alles.
Hier hebben we folie onder de cuttlebug doorgehaald. Samen met een ponsplaatje.
We dachten even dat het relief zo weer terug te duwen zou zijn, maar dat viel erg mee.
Alcohol inkt erop en zie hier het resultaat.


Verrassend.


Het gouden doosje is oud gemaakt met patina.

Ik heb de stukken op theedozen geplakt en dit verder bewerkt.



Daarna zijn we verder gaan experimenteren.

Oa.ook op glas, wat prima ging.
Het was weer zo'n fijne dag zo samen.
 De volgende datum staat alweer in onze agenda's.

4 opmerkingen:

Bianca Kalksma zei

Dit is weer echt nagenieten :) Je dozen zijn werkelijk schitterend geworden! Vooral de paarse touch doet 't 'm ;) :) Nee, zonder gekheid, je had achteraf gelijk, het is nu wat sprekender van kleur, helemaal mee eens! lieve groet, Bianca

ida zei

mooie dingen hebben jullie gemaakt!
Ik vind de schaal die je aan Bianca
hebt gegeven helemaal super!
Je paasstukken zijn trouwens ook
prachtig, fijne paasdagen!

groetjes Ida

Iezie zei

Ja, ik zag al bij Bianca dat jullie een heel gezellige dag hebben gehad. En de dingen die jullie gemaakt hebben zijn echt prachtig.
Heel veel groetjes van
Ini

Jeany zei

Super leuk om te lezen, en te zien. Dit zijn echt goudrand dagen, geniet maar lekker na!